Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
За результатами опитування, яке проводилось в листопаді 2015 - лютому 2016 року громадською організацією «Громадсько-консалтингова група «ПАРТНЕР» за сприяння Проекту Агенства США з міжнародного розвитку (USAID) «Справедливе правосуддя» в рамках проекту «Опитування громадян щодо їх задоволення якістю функціонування судів Волинської області з використанням карток громадського звітування» громадянами дано оцінку якості роботи і Любомльського районного суду Волинської області.
Переважна більшість респондентів (44,6%) оцінили роботу, як «відмінно», аналогічно 44,6% респондентів якість роботи Любомльського районного суду оцінили на «скоріше відмінно», і лише 5,7% - відповіли, що робота суду є «більш-менш» задовільною, 2,8% оцінили роботу суду, як незадовільну. За 5-бальною шкалою середня оцінка якості роботи суду становить 4,29 бали.
Середні оцінки роботи суду за основними вимірами якості представлено в таблиці
Виміри якості |
Любомльський районний суд Волинської області |
Найвищі оцінки по Волинській області |
Доступність суду |
4,38 |
4,82 |
Зручність та комфортність |
3,67 |
4,97 |
Повнота та ясність інформації |
4,51 |
4,96 |
Сприйняття роботи працівників апарату |
4,73 |
4,98 |
Дотримання термінів судового розгляду |
4,75 |
4,97 |
Сприйняття роботи суддів |
4,82 |
5,00 |
Таким чином, у Любомльському районному суді найкраще забезпечуються показники сприйняття роботи суддів: для суддів, що розглядають справи (одноособово чи як голова колегії суддів), є характерним надання можливостей сторонам обґрунтовувати свою позицію, дотримання процедури розгляду, виявлення належної підготовки до справи та знання справи, виявлення коректності, доброзичливості, ввічливості, виявлення неупередженості та незалежності.
Найгірше в суді забезпечується зручність та комфортність перебування. Приміщення малих розмірів і потребує косметичного ремонту, відсутні убиральні. В приміщенні суду недостатньо зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання; в приміщеннях суду не достатньо освітлення.
Серед зауважень щодо доступності до суду та комфортності перебування в ньому відвідувачі Любомльського районного суду зазначили зокрема такі: «облаштувати приміщення для туалету»; «збільшити кількість залів судових засідань»; «забезпечити суд новим приміщенням»; «здійснити косметичний ремонт приміщення суду», «покращити умови в приміщенні для очікування», «забезпечити відвідувачів столами та стільцями».
Серед інших зауважень та пропозицій щодо покращення роботи Любомльського районного суду, на які вказали відвідувачі, слід звернути увагу на такі: не піддаватись корупції, дотримуватись чесного правосуддя, забезпечити суд більшою кількістю місць для паркування автомобілів, передбачити наявність пандуса.
Аналіз результатів опитування та їх обговорення з суддями та працівниками апарату суду дозволив розробити такі рекомендації, які можуть бути реалізовані найближчим часом:
· Проаналізувати можливість збільшення зручних місць для очікування, оформлення документів, ознайомлення з матеріалами та підготовки до слухання;
· Встановити інформаційні стенди щодо розміщення відповідних кабінетів, залів, побутових приміщень;
· Обстежити приміщення на предмет освітлення та забезпечити покращення освітлення зон роботи з інформаційними стендами та документами;
· Проаналізувати потребу, виготовити та розмістити таблички-показники на усіх приміщеннях суду;
· З метою уникнення ускладнень для відвідувачів в отриманні інформації про порядок платежів та здійснення таких платежів встановити спеціально обладнаний платіжний електронний термінал;
· Покращити доступ до суду для осіб з обмеженими можливостями; при можливості встановити в приміщенні суду кондиціонер, бювет з водою