flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації.

10 серпня 2012, 16:43
КОПІЯ                                                                       
                                                                       «ЗАТВЕРДЖЕНО»
                                                                       наказом в.о.голови Любомльського
                                                                       районного суду Волинської
                                                                       області від 16.07.2012 № 24/01-07
                                                                                                  
 
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк  документів,
які надаються запитувачам інформації
 
 
1.                     Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Любомльським районним судом Волинської області (далі – суд).
 
2.                     Відповідальна особа суду, яка готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє службовою запискою керівника апарату суду, у разі її відсутності – заступника керівника апарату суду, про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.
 
3.                     Керівник апарату суду після отримання даних про обсяг запитуваної інформації невідкладно передає факсимільним зв’язком або електронною поштою у сканованому вигляді, з подальшим підтвердженням оригіналом, до територіального управління ДСА України в Волинській області (далі - ТУ ДСА України в Волинській області) заявку за підписом голови суду на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.
 
4.                     ТУ ДСА України в Волинській області на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його із супровідним листом факсимільним зв’язком або електронною поштою у сканованому вигляді, з подальшим підтвердженням оригіналом, на адресу суду для надання його запитувачу інформації.
 
5.                     Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740.
 
6.                     Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).
 
7.                     Після надходження коштів на визначений у додатку 2 рахунок від запитувача інформації ТУ ДСА України в Волинській області повідомляє  про це суд листом у якому зазначає дату надходження коштів на рахунок та який передає на адресу суду факсимільним зв’язком або електронною поштою у сканованому вигляді, з подальшим підтвердженням оригіналом.
 
8.                     Керівник апарату упродовж 24 годин з часу отримання інформації про оплату повідомляє про даний факт відповідальну особу, яка готує запитувану інформацію. Не пізніше двох робочих днів з дня отримання повідомлення, з урахуванням строків, визначених законодавством про доступ до публічної інформації, відповідальна особа надає копії документів керівнику апарату суду.
 
9.                      Інформація надається запитувачу у строки, визначені законодавством про доступ до публічної інформації.
 
10.                 Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді.    
Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати реєстрації запиту, коштів на реєстраційний рахунок визначений у додатку 2, про що ТУ ДСА України в Волинській області повідомляє суд листом факсимільним зв’язком або електронною поштою у сканованому вигляді, з подальшим підтвердженням оригіналом.
 
                            _____________________________________
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 1
Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів

Послуга, що надається
Норми витрат за виготовлення однієї
сторінки
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)
0,1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати
Копіювання або друк копій документів формату А3 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)
0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати
Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)
0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 2
Надавач послуг:                          Територіальне управління Державної судової
                                                      адміністрації  України в Волинській області
 
Реєстраційний рахунок:             № 35224011000983
МФО банку:                                 803014   в ГУДКСУ у Волинській області
Код ЄДРПОУ:                             26276277
 
Платник:                _____________________________________________________________
 
 ____________________________________________________________________________
 
 
РАХУНОК №_______
від ____           ________________   20 ____року
 

з/п
Найменування
Вартість виготовлення 1 сторінки
(без ПДВ), грн.
Кількість сторінок од.
Ціна
(без ПДВ), грн.
1.
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (відшкодування вартості паперу та тонеру )
 
 
 
2.
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (відшкодування вартості паперу та тонеру )
 
 
 
3.
Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (відшкодування вартості паперу та тонеру)
 
 
 
 
РАЗОМ
 
 
 

 
Всього до сплати: __________________________________________________________________________
                                                                       (сума прописом)
__________________________________________________________________________
 
Керівник                                                              Начальник відділу планово-
       фінансової діяльності,
       бухобліку та звітності
 
__________________________________     __________________________________
   (П.І.Б)                              (підпис)                         (П.І.Б)                               (підпис)