flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Документи по темі:

Заява про повернення судового збору 22 Kb  docx-файл

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ голови Любомльського районного суду Волинської області  від 06.02.2025 № 17-1/01-07

                                                                         

Порядок  організації роботи із заявами про повернення судового збору помилко/надмірно сплаченого та за судовим рішенням  

Любомльського районного суду Волинської області

 

  1. Загальні положення
  2. Цей Порядок визначає організацію роботи та порядок опрацювання заяв про повернення судового збору з бюджету помилко/надмірно сплаченого та за судовим рішенням Любомльського районного суду Волинської області, яке набрало законної сили (далі – заяви), оформлених з підстав та у спосіб, що визначені Порядком повернення (перерахування) коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 03 вересня 2013 року № 787, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25 вересня 2013 року за №1650/24182 (далі – Порядок № 787).
  3. Цей Порядок розроблено з урахуванням Закону України «Про судовий збір», Порядку № 787 та Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України № 814 від 20.08.2019, зі змінами та доповненнями (далі – Інструкція з діловодства).
  4. Терміни та скорочення в цьому Порядку вживаються в значеннях, наведених у Порядку №787 та Інструкції з діловодства
  5. Приймання та реєстрація заяв
  6. Приймання та реєстрація заяв здійснюється канцелярією суду у робочий час, установлений правилами внутрішнього трудового розпорядку.
  7. Заяву потрібно реєструвати в Автоматизованій системі документообігу Любомльського районного суду Волинської області (далі – АСДС) в розділі «Вхідна кореспонденція» шляхом заповнення електронної реєстраційної картки вхідного документа відповідно до вимог Інструкції з діловодства та приєднати вхідний документ до обліково-статистичної картки (далі - ОСК) провадження у відповідній справі АСДС (у разі повернення судового збору, за виключенням помилково зарахованого).
  8. Заяви передаються на резолюцію голови суду/в.о.голови суду, а далі - визначеним відповідальним працівникам на опрацювання у встановленому законодавством порядку.

III. Опрацювання заяв

  1. Заяви (Додаток 1) опрацьовуються визначеними відповідальними особами суду протягом п’ятнадцяти робочих днів із дня їх надходження до суду шляхом їх первинної перевірки, а саме:

1) наявності в заяві необхідної інформації, зокрема: найменування платника (суб’єкта господарювання), коду за ЄДРПОУ (для юридичної особи) або прізвища, імені, по батькові (за наявності) фізичної особи; реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) або серії (за наявності) та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку в паспорті); дати й номера судового рішення, яке набрало законної сили (у разі повернення судового збору, за виключенням помилково зарахованого); місцезнаходження юридичної особи або місця проживання фізичної особи  та номера контактного телефону (за згодою); суми коштів, що підлягає поверненню (перерахуванню); причини повернення (перерахування) коштів з бюджету; найменування банку або небанківського надавача платіжних послуг,  реквізитів такого рахунка; номера карткового рахунку отримувача коштів (за наявності);

2) наявності відповідного судового рішення, яке набрало законної сили;

3) відповідності інформації, викладеної в заяві, судовому рішенню, яке набрало законної сили.

4) наявності повноваження на отримання коштів на підставі закону або довіреності відповідно до Цивільного кодексу України з обов’язковим наданням документа, що підтверджує відповідні повноваження, оформленого згідно з вимогами законодавства, або копії такого документа, засвідченої належним чином.

  1. Відповідальний працівник суду перевіряє підтвердження зарахування коштів на розрахунковий рахунок відділу Казначейства та до заяви додає підтвердження зарахування коштів.
  2. Заяви, у яких виявлено недоліки, помилки та /або факти повернення коштів судового збору, мають бути повернені заявнику листом (із зазначенням причин повернення) за підписом голови суду/в.о.голови суду.
  3. У разі якщо немає недоліків і помилок, відповідальний працівник суду формує електронне подання на повернення судового збору в установленому законодавством порядку за підписами осіб, яким надано право першого і другого підписів. Таке подання направляється до Казначейства через окремий модуль СДО «Клієнт казначейства – Казначейство».
  4. Після опрацювання Казначейством відповідальний працівник реєструє електронне подання на повернення судового збору у вхідній кореспонденції АСДС (з обов’язковою прив’язкою до ОСК провадження у відповідній справі (у разі повернення судового збору, за виключенням помилково зарахованого) для внесення відповідальним працівником канцелярії інформації про повернення судового збору до ОСК провадження у відповідній справі.
  5. Заяви та пов’язані з їх опрацюванням документи підлягають зберіганню у відповідній номенклатурній справі суду.