ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ голови Любомльського районного суду Волинської області від 06.02.2025 № 17-1/01-07
|
Порядок організації роботи із заявами про повернення судового збору помилко/надмірно сплаченого та за судовим рішенням
Любомльського районного суду Волинської області
- Загальні положення
- Цей Порядок визначає організацію роботи та порядок опрацювання заяв про повернення судового збору з бюджету помилко/надмірно сплаченого та за судовим рішенням Любомльського районного суду Волинської області, яке набрало законної сили (далі – заяви), оформлених з підстав та у спосіб, що визначені Порядком повернення (перерахування) коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 03 вересня 2013 року № 787, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25 вересня 2013 року за №1650/24182 (далі – Порядок № 787).
- Цей Порядок розроблено з урахуванням Закону України «Про судовий збір», Порядку № 787 та Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України № 814 від 20.08.2019, зі змінами та доповненнями (далі – Інструкція з діловодства).
- Терміни та скорочення в цьому Порядку вживаються в значеннях, наведених у Порядку №787 та Інструкції з діловодства
- Приймання та реєстрація заяв
- Приймання та реєстрація заяв здійснюється канцелярією суду у робочий час, установлений правилами внутрішнього трудового розпорядку.
- Заяву потрібно реєструвати в Автоматизованій системі документообігу Любомльського районного суду Волинської області (далі – АСДС) в розділі «Вхідна кореспонденція» шляхом заповнення електронної реєстраційної картки вхідного документа відповідно до вимог Інструкції з діловодства та приєднати вхідний документ до обліково-статистичної картки (далі - ОСК) провадження у відповідній справі АСДС (у разі повернення судового збору, за виключенням помилково зарахованого).
- Заяви передаються на резолюцію голови суду/в.о.голови суду, а далі - визначеним відповідальним працівникам на опрацювання у встановленому законодавством порядку.
III. Опрацювання заяв
- Заяви (Додаток 1) опрацьовуються визначеними відповідальними особами суду протягом п’ятнадцяти робочих днів із дня їх надходження до суду шляхом їх первинної перевірки, а саме:
1) наявності в заяві необхідної інформації, зокрема: найменування платника (суб’єкта господарювання), коду за ЄДРПОУ (для юридичної особи) або прізвища, імені, по батькові (за наявності) фізичної особи; реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) або серії (за наявності) та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку в паспорті); дати й номера судового рішення, яке набрало законної сили (у разі повернення судового збору, за виключенням помилково зарахованого); місцезнаходження юридичної особи або місця проживання фізичної особи та номера контактного телефону (за згодою); суми коштів, що підлягає поверненню (перерахуванню); причини повернення (перерахування) коштів з бюджету; найменування банку або небанківського надавача платіжних послуг, реквізитів такого рахунка; номера карткового рахунку отримувача коштів (за наявності);
2) наявності відповідного судового рішення, яке набрало законної сили;
3) відповідності інформації, викладеної в заяві, судовому рішенню, яке набрало законної сили.
4) наявності повноваження на отримання коштів на підставі закону або довіреності відповідно до Цивільного кодексу України з обов’язковим наданням документа, що підтверджує відповідні повноваження, оформленого згідно з вимогами законодавства, або копії такого документа, засвідченої належним чином.
- Відповідальний працівник суду перевіряє підтвердження зарахування коштів на розрахунковий рахунок відділу Казначейства та до заяви додає підтвердження зарахування коштів.
- Заяви, у яких виявлено недоліки, помилки та /або факти повернення коштів судового збору, мають бути повернені заявнику листом (із зазначенням причин повернення) за підписом голови суду/в.о.голови суду.
- У разі якщо немає недоліків і помилок, відповідальний працівник суду формує електронне подання на повернення судового збору в установленому законодавством порядку за підписами осіб, яким надано право першого і другого підписів. Таке подання направляється до Казначейства через окремий модуль СДО «Клієнт казначейства – Казначейство».
- Після опрацювання Казначейством відповідальний працівник реєструє електронне подання на повернення судового збору у вхідній кореспонденції АСДС (з обов’язковою прив’язкою до ОСК провадження у відповідній справі (у разі повернення судового збору, за виключенням помилково зарахованого) для внесення відповідальним працівником канцелярії інформації про повернення судового збору до ОСК провадження у відповідній справі.
- Заяви та пов’язані з їх опрацюванням документи підлягають зберіганню у відповідній номенклатурній справі суду.