flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

 
                                                                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                   наказом голови Любомльського
                                                          районного  суду Волинської області
                                                           від  22 липня 2011 року №  35/01-07
 
 
 
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні  Любомльського районного суду Волинської області

Розділ І. Загальні положення
    
1.1. Це Положення визначає порядок доступу до публічної інформації в  Любомльському   районному суді Волинської області (далі – Суд).
1.2. Визначення понять:  
1) запит на інформацію – це прохання особи чи групи осіб в усній, письмовій чи іншій формі надати публічну інформацію, що знаходиться у володінні Суду;
2) публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі здійснення Судом повноважень, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні Суду;
3) запитувачі інформації – фізичні, юридичні особи, крім суб’єктів владних повноважень, об’єднання громадян без статусу юридичної особи;
4) звернення громадян – викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги;
5) суб’єкт владних повноважень – орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. 
1.3. Правове регулювання відносин, пов’язаних із забезпеченням доступу до публічної інформації, здійснюється відповідно до законів України "Про доступ до публічної інформації", "Про судоустрій і статус суддів", "Про інформацію", "Про доступ до судових рішень", Цивільного процесуального кодексу України, Господарського процесуального кодексу України, Кримінально-процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України, Кодексу України про адміністративні правопорушення. 
1.4. Дія цього Положення не поширюється на надання інформації при здійсненні судочинства Судом, при виконанні судових рішень, на відносини щодо отримання інформації суб’єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян. 
1.5. Дотримання встановленого порядку надання публічної інформації (опрацювання, систематизація, аналіз та контроль щодо задоволення запиту) про діяльність Суду організовує керівник апарату суду, у його відсутності заступник керівника апарату, забезпечують надання публічної інформації відповідальні працівники Суду, визначені даним Положенням.
 
Розділ ІІ. Забезпечення доступу до публічної інформації
про діяльність Суду

2.1. Доступ до публічної інформації про діяльність Суду забезпечується:
1) оприлюдненням публічної інформації в засобах масової інформації;
2) розміщенням публічної інформації на офіційному веб-сайті Суду в мережі Інтернет;
3) розміщенням публічної інформації на інформаційних стендах у приміщенні Суду;
4) присутністю запитувачів інформації на відкритих судових засіданнях у Суді;
5) наданням інформації за запитами на інформацію.
2.2. Інформація про діяльність Суду може надаватися в усній формі та у вигляді документованої інформації, в тому числі у вигляді електронного документа.
2.3. Публічна інформація про діяльність Суду надається у формі, визначеній законодавством у сфері судоустрою, статусу суддів та здійснення судочинства.
У випадку якщо форма надання публічної інформації законодавством не передбачена, вона надається у формі, визначеній у запиті на інформацію. У разі неможливості надання вказаної інформації у запитуваній формі інформація надається в тому вигляді, в якому вона зберігається в Суді.
Публічна інформація може надаватись в усній формі фізичним, юридичним особам, об’єднанням громадян під час особистого прийому.
В усній формі, в т.ч. в телефонному режимі надається інформація учасникам судового процесу щодо дати надходження судової справи до суду, номера судової справи, прізвища учасників процесу, дати та часу призначення судової справи до розгляду,  місця проведення судового засідання, дати розгляду судової справи, а також інформація про надходження апеляційних чи касаційних скарг  та їх розгляду. Зазначена інформація надається помічниками суддів , секретарями судових засідань, старшим секретарем, секретарями суду.
2.4. Доступ до публічної інформації про діяльність Суду обмежується, якщо вказана інформація віднесена до інформації з обмеженим доступом.
Перелік відомостей, які належать до інформації з обмеженим доступом, а також відомостей, які не містять ознак публічної інформації, визначається в додатку 1 до цього Положення.
2.5. Особами, відповідальними за надання відомостей за запитами на інформацію, є керівник апарату суду та його заступник, помічники суддів, секретарі судових засідань, головний спеціаліст з інформаційних технологій , консультант, старший секретар, секретарі суду, судовий розпорядник, архіваріус, завідувач господарством та інші працівники апарату суду в межах своєї компетенції.
2.6. Підготовку проектів відповідей на запит про надання публічної інформації про діяльність Суду, а також розміщення визначеної інформації на веб-сайті Суду та інформаційному стенді забезпечують працівники апарату суду в межах своєї компетенції за такими напрямами діяльності:
- про персональні дані та відомості про суддів з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних та про доступ до публічної інформації – керівник апарату суду;
- про прийом громадян у Суді – керівник апарату та його заступник;
- про співпрацю зі ЗМІ, порядок реєстрації представників засобів масової інформації – керівник апарату суду;
        - про наповнення інформацією веб-сайту Суду – керівник апарату суду;
        - про вакантні посади, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад; створення працівникам безпечних умов праці, надання їм допомоги у вирішенні соціально-побутових питань; організацію медичного обслуговування працівників Суду  - заступник керівника апарату суду;
- про статистичні дані щодо здійснення судочинства Судом, відображені у звітах, матеріали аналізів та узагальнень судової практики Суду - заступник керівника апарату суду;
-    охорону праці та техніку безпеки, пожежну безпеку - заступник керівника апарату суду;
-     про рух судових справ, день, час і місце їх розгляду, стан розгляду справ тощо (в письмовій формі за письмовими запитами) – помічники суддів, які прикріплені до відповідних суддів та в провадженні яких перебуває справа;
-      щодо інформації довідкового характеру з автоматизованої системи документообігу Суду (далі - АСДС) – старший секретар та секретарі суду;
-    про інформаційно-телекомунікаційні системи, бази даних Суду – головний спеціаліст з інформаційних технологій;
 щодо документів, що  зберігаються в архіві  - архіваріус;  
-    про доступ до судових засідань у Суді – судовий розпорядник; 
- про матеріально-технічне забезпечення Суду, утримання, експлуатацію, ремонт, будівництво, обслуговування території; господарське забезпечення заходів, які проводяться Судом – завідувач господарством;
2.7. У випадку якщо суд володіє інформацією про особу, відповідальна особа зобов'язана:
- надавати таку інформацію безперешкодно і безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується, крім випадків, передбачених Законом;
- використовувати її лише з метою та у спосіб, визначений Законом;
- вживати заходів щодо унеможливлення несанкціонованого доступу до неї інших осіб;
- виправляти неточну та застарілу інформацію про особу самостійно або на вимогу осіб, яких вона стосується.
Відмова особі в доступі до інформації про неї, приховування, незаконне збирання, використання, зберігання чи поширення інформації можуть бути оскаржені.
2.8. Письмова відповідь на запит про надання публічної інформації про діяльність Суду надається за підписом голови Суду (в.о. голови Суду), керівником апарату суду ( в.о. керівника апарату суду).

Розділ ІІІ. Надання публічної інформації про діяльність Суду
 
3.1. Оприлюднення публічної інформації в засобах масової інформації забезпечується помічником судді відповідно до законів України "Про судоустрій і статус суддів", "Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування в Україні у засобах масової інформації", "Про доступ до публічної інформації", "Про інформацію", "Про друковані засоби масової інформації", "Про телебачення і радіомовлення", "Про інформаційні агентства".
Порядок взаємодії Суду з представниками засобів масової інформації визначено у додатку 2 до цього Положення.
3.2. Оприлюднення на офіційному веб-сайті Суду інформації, підготовленої відповідальним працівником Суду, здійснює  головний спеціаліст суду з інформаційних технологій. Контроль за своєчасним наповненням веб-сайту забезпечує керівник апарату суду.  
3.3. Розміщенню на офіційному веб-сайті Суду, зокрема, підлягають:
1) інформація про діяльність Суду:
– місцезнаходження, поштова адреса, адреса електронної пошти для направлення електронних запитів на інформацію;
– прізвища, імена та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти голови Суду та його заступника, керівника апарату Суду та його заступника, а також  інших відповідальних працівників апарату Суду за визначенням керівництва Суду;
– розклад роботи та графік прийому громадян;
– вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;
– порядок звернення до Суду учасників судового процесу;
2) правила внутрішнього трудового розпорядку Суду;
3) інформація про нормативно-правові засади діяльності Суду;
4) інформація, пов’язана з розглядом справ у Суді;
5) дані судової статистики;
6) інформація про порядок складання та подання запиту на інформацію;
7) звіти, в тому числі щодо результатів розгляду запитів на інформацію;
8) інші відомості про діяльність Суду, які належать до публічної інформації.
3.4. Рішення Суду розміщуються в Єдиному державному реєстрі судових рішень відповідно до Закону України “Про доступ до судових рішень”.
3.5. На першому поверсі  приміщення Суду на інформаційних стендах розміщується інформація:
1) про порядок роботи Суду, включаючи порядок прийому громадян;
2) відомості про дату, час, місце проведення судового засідання у справах, призначених до розгляду в Суді;
3) банківські реквізити для сплати витрат на інформаційно-технічне забезпечення розгляду справи та державного мита (судового збору);
4) порядок оскарження судових рішень до Суду;
5) порядок присутності на судовому засіданні, заходи, які застосовуються до порушників, порядок пропуску до приміщення Суду і зали судових засідань;
6) умови і порядок отримання інформації про діяльність Суду;
7) інші відомості, необхідні для оперативного інформування запитувачів інформації про діяльність Суду.
3.6. Фізичні особи, представники юридичних осіб, об’єднань громадян без статусу юридичної особи мають право бути присутніми у відкритому судовому засіданні в Суді, робити письмові записи, а також використовувати портативні аудіотехнічні пристрої відповідно до вимог та обмежень, які встановлюються процесуальним законодавством. Проведення в залі судового засідання фото-і кінозйомки, відеозапису, а також транслювання судового засідання допускається лише за рішенням суду.
3.7. Порядок доступу осіб, указаних у пункті 3.6 до приміщення Суду і у зали судових засідань регулюється Правилами пропуску осіб до приміщень судів та на їх територію транспортних засобів, затверджених наказом ДСА України, Міністерства внутрішніх справ України від 12.09.2005 р. № 102/765.   
3.8. Запитувач має право звернутися до Суду із запитом на інформацію, вимоги щодо оформлення якого визначені Законом України "Про доступ до публічної інформації".
Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним.  Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на  вибір запитувача. Письмовий запит подається в довільній формі.
            Запит на інформацію має містити:
-    ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
-    загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
-    підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
У разі недотримання зазначених вимог, Суд має право відмовити в  задоволенні  запиту.
На вимогу запитувача на першому аркуші копії запиту проставляється відбиток штампа із зазначенням найменування розпорядника інформації, дати надходження та вхідного номера запиту. Така копія повертається запитувачу.
З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію, які можна отримати в керівника апарату Суду або канцелярії Суду, а також на офіційному веб-сайті Суду (додатки 3 – 6 до Положення).
У разі якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його має оформити керівник апарату або його заступник, обов'язково зазначивши в запиті своє ім'я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.
Форма електронного запиту містить інструкцію щодо його заповнення (додаток 7 до Положення).
Розділ ІV. Порядок реєстрації та опрацювання 
запитів на інформацію
4.1. Запити на інформацію, що надходять на адресу Суду, приймаються, попередньо опрацьовуються і реєструються відповідно до Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді з урахуванням вимог цього Положення.
4.2. Для реєстрації запитів на інформацію на нижньому полі першого аркуша запиту праворуч або на іншому вільному від тексту місці запиту ставиться штамп Суду. На відтиску штампа зазначається дата надходження запиту та його реєстраційний індекс.
4.3. Реєстраційний індекс запиту, що надійшов до Суду, складається з початкової літери прізвища запитувача та порядкового номера запиту, що надійшов, наприклад: К-365. Реєстраційний індекс може бути доповнений іншими позначеннями, що забезпечують систематизацію, пошук, аналіз і зберігання запитів на інформацію.
4.4. У разі надходження повторних запитів їм надається черговий реєстраційний номер, а у відповідній графі журналу зазначається реєстраційний номер першого запиту. Повторними вважаються запити у яких:
         - оскаржується відповідь на попередній запит, що надійшов до Суду.
          - повідомляється про несвоєчасну відповідь на попередній запит, якщо з часу надходження останнього минув установлений законодавством термін розгляду і відповідь запитувачу не надавалась.
          - не надана відповідь по суті або надана не в повному обсязі на перший запит.
Запити одного й того ж запитувача з одного й того ж питання, що надіслані різним адресатам і надійшли на розгляд Суду, обліковуються за реєстраційними індексами першого запиту з додаванням порядкового номера, що проставляється через дріб, наприклад: К-365/1, К-365/2, К-365/3.
4.5. Після отримання та реєстрації вхідної кореспонденції відповідальна особа відокремлює запити на інформацію і невідкладно передає їх голові Суду ( в.о. голови Суду), керівнику апарату суду ( в.о. керівника апарату суду).
4.6. У випадках коли запит містить прохання надати інформацію, яка стосується різних напрямів діяльності Суду, відповідальними за надання відповідей на запит можуть бути визначені декілька працівників в межах їх компетенції, визначеної пунктом 2.6 цього Положення та посадовими обов’язками.
За рішенням голови Суду (в.о. голови Суду), керівника апарату суду ( в.о. керівника апарату суду) відповідальним за надання відповіді на такий запит може бути визначено одного із працівників Суду. У такому випадку співвиконавці зобов’язані не пізніше чотирьох робочих днів з дня отримання Судом запиту надати відповідальному виконавцю необхідні документи.
4.7. Запит на інформацію з відповідною резолюцією голови (в.о. голови), керівника апарату ( в.о.керівника апарату) Суду виставляється на контроль у контрольно-реєстраційній картці та невідкладно передається виконавцям. 
4.8. Реєстрація та опрацювання запитів на інформацію, які надійшли до Суду у вигляді електронного документа, здійснюється в загальному порядку після їх роздрукування на паперовому носії. 
4.9. Відповідь на електронний запит надається на адресу, вказану запитувачем інформації  у запитуваній формі (листом чи у вигляді електронного документа).
Паперові копії листування за електронними запитами на інформацію зберігаються  в окремій номенклатурній папці  «Листування щодо запитів стосовно публічної інформації» згідно з номенклатурою справ Суду. 
4.10. Відповідь на запит на інформацію має надаватись не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту Судом.
У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.
4.11. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, голова Суду (в.о. голови), керівника апарату ( в.о. керівника апарату ) Суду на прохання відповідального за надання інформації за таким запитом, може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів. Про продовження строку відповідальний за надання інформації за запитом повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.
4.12. У випадках коли запитувана інформація містить документи обсягом більш як 10 сторінок, працівник, відповідальний за надання інформації, не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання Судом запиту повідомляє про це заявника із зазначенням вартості фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку сплати цих витрат. За таких обставин надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат. Розмір фактичних витрат на копіювання та друк визначається Судом в межах граничних норм, встановлених Кабінетом Міністрів України.
4.13. У разі якщо запит, поряд з проханням надати публічну інформацію, містить прохання надати також інформацію, що не відноситься до публічної, то відповідь на питання, які не відносяться до публічної інформації, може бути направлена заявнику окремо у терміни, передбачені чинним законодавством, про що запитувач повідомляється у відповіді на інформаційний запит.
 
Розділ V. Порядок надання інформації про діяльність Суду та оскарження рішень, дій чи бездіяльності Суду
5.1. Відповідь на запит повинна містити запитувану інформацію або мотивовану відмову в наданні такої інформації. У відповіді на запит вказуються найменування, поштова адреса Суду, посада особи, яка надає відповідь, а також реєстраційний номер і дата відповіді на запит.
5.2. У випадку якщо запитувана інформація про діяльність Суду належить до інформації з обмеженим доступом, у відповіді на запит вказуються вид, найменування, номер і дата прийняття акта, відповідно до якого доступ до зазначеної інформації обмежений. У разі якщо частина запитуваної інформації належить до інформації з обмеженим доступом, а інша частина є загальнодоступною, надається запитувана інформація, за винятком інформації з обмеженим доступом. 
5.3. Відповіді на запит підлягають обов’язковій реєстрації в Суді.
5.4. Суд має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках:  
1) якщо він не володіє і не зобов’язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;
3) не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п’ятою статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації", відповідно до якої запит на інформацію має містити:
– ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
– загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
– підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
Особі, яка не оплатила передбачені законодавством фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком документів, запитувана інформація надається після сплати цих витрат. Якщо фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком документів в подальшому не оплачені суд має право відмовити в задоволенні запиту. 
5.5. Інформація на запит надається безкоштовно.
У разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов'язаний відшкодувати фактичні витрати на їх копіювання та друк.
 5.6. Рішення, дії чи бездіяльність Суду, як розпорядника публічної інформації можуть бути оскаржені в порядку визначеному Законом «Про доступ до публічної інформації”.
 

 
Додаток 1
до Положення про забезпечення доступу до публічної інформації у Любомльському районному суді Волинської області ,
затвердженого наказом голови Любомльського районного  суду Волинської області від  22 липня 2011 року №  35/01-07
 
ПЕРЕЛІК
відомостей, які належать до інформації з обмеженим доступом,
а також відомостей, які не містять ознак публічної інформації
 
Не належать до публічної інформації Любомлського районного суду Волинської області (далі – Суд):
– інформація, яка на день надходження запиту не відображена та не задокументована жодним чином і на будь-яких носіях; відображення та документування якої не передбачено чинним законодавством України;
– інформація, отримана або створена при опрацюванні матеріалів, пов’язаних зі співробітництвом Суду із судовими органами інших держав, міжнародними організаціями, дипломатичними установами, акредитованими в Україні;
– інформація, отримана або створена при листуванні з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами, громадськими об’єднаннями;
внутрішня службова кореспонденція та доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов’язані з розробкою напряму діяльності Суду, процесом прийняття управлінських рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень;
інформація, що міститься в матеріалах судових справ.
Публічною інформацією з обмеженим доступом Суду є:
конфіденційна інформація – інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень, та яка може поширюватись у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов;
таємна інформація – інформація, яка містить державну, професійну, банківську таємницю, таємницю слідства та іншу передбачену законом таємницю, доступ до якої обмежується відповідно до частини другої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» і розголошення якої може завдати шкоди особі, суспільству і державі.
службова інформація – інформація, що міститься в документах, яким присвоєно гриф «для службового користування».


 
Додаток 2
до Положення про забезпечення доступу до публічної інформації у Любомльському районному суді Волинської області ,
затвердженого наказом голови Любомльського районного  суду Волинської області від  22 липня 2011 року №  35/01-07
 
ПОРЯДОК
взаємодії Любомльського районного суду Волинської області
із представниками засобів масової інформації
 
1. Взаємодія Любомльського районного суду Волинської області (далі – Суд) з вітчизняними та зарубіжними засобами масової інформації (далі – ЗМІ) проводиться відповідно до Конституції та законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування в Україні у засобах масової інформації», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про друковані засоби масової інформації», «Про телебачення і радіомовлення», «Про інформаційні агентства», Положення про апарат Суду та цього Положення.
2. Організація роботи щодо взаємодії Суду зі ЗМІ покладається на керівника апарату суду або особу, яка виконує його обов’язки.
3. Відвідування судових засідань Суду представниками ЗМІ здійснюється без попередньої акредитації за пред’явленням службового посвідчення, а представниками іноземних ЗМІ − за акредитаційною карткою, виданою прес-службою Міністерства закордонних справ України, крім випадків проведення закритих судових засідань відповідно до приписів чинного процесуального законодавства України.
4. Представники ЗМІ, як і інші учасники судового процесу та особи, присутні на відкритому судовому засіданні, можуть використовувати портативні аудіо-технічні засоби відповідно до чинного законодавства України.
5. Проведення в залі судових засідань фото- і кінозйомки, теле-, відео-, звукозапису із застосуванням стаціонарної апаратури, а також транслювання судового розгляду справи допускається за наявності згоди на це осіб, які беруть участь у справі.
6. Представники ЗМІ, присутні на судовому засіданні, мають дотримуватися загальних правил поведінки у судовому засіданні, вимог процесуального законодавства України, не порушувати права інших осіб, не заважати здійсненню правосуддя.
7. Акредитація представників ЗМІ на засідання та інші офіційні заходи у  Суді за межами судового розгляду справи здійснюється на кожен захід окремо шляхом складання відповідних списків.
8. Списки представників ЗМІ, які висловили бажання бути присутніми на відповідному заході, складаються на основі телефонних, письмових, надісланих електронною поштою заявок із зазначенням імен та прізвищ цих представників, назв і видів ЗМІ, які вони представляють, у часових межах, визначених у прес-анонсі.
9. Інформування представників ЗМІ про заходи, які проводитиме  Суд відбувається шляхом завчасного розміщення на офіційному веб-сайті  Суду прес-анонсів та розсилання їх на електронні адреси ЗМІ.
10. Якщо кількість представників ЗМІ, які виявили бажання акредитуватися на захід, перевищує наявну кількість місць у приміщенні, де відбуватиметься захід, Суд на цій підставі та з поясненням причини може припинити акредитацію.
11. Представники ЗМІ повинні приходити завчасно (не пізніше, ніж за 10–20 хвилин до початку заходу), маючи при собі посвідчення особи.
12. Організаційне сприяння виконанню представниками ЗМІ професійних обов’язків та забезпечення їх інформаційними матеріалами щодо заходу, який відбувається, здійснює заступник керівника апарату суду.
13. Висвітлення діяльності Суду у ЗМІ відбувається також шляхом розсилання Судом повідомлень у друковані та електронні ЗМІ, на радіо і телебачення.
14. Відповіді на запити на інформацію, що надійшли від ЗМІ, залежно від її характеру і складності (інформація публічна чи з обмеженим доступом) можуть надаватися Судом в усній формі на усні запити журналістів та в письмовій формі на письмові запити керівництва редакції.
15. Відповіді на інформаційні запити представників вітчизняних та іноземних ЗМІ щодо діяльності Суду готують у межах своєї компетенції керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду, працівники аппарату суду.
16. З урахуванням специфіки діяльності ЗМІ інформаційні запити, що потребують оперативного реагування, розглядаються у стислі строки. 
 

 
Додаток 3
до Положення про забезпечення доступу до публічної інформації у Любомльському районному суді Волинської області ,
затвердженого наказом голови Любомльського районного  суду Волинської області від  22 липня 2011 року №  35/01-07
 
Форма електронного запиту на інформацію
 
Прізвище/Найменування
юридичної особи, об’єднання громадян
 
 
 
 
 
Ім’я
 
 
 
 
 
По батькові
 
 
 
 
 
Номер телефону
 
 
 
 
 
Електронна адреса
 
 
 
 
 
Поштова адреса
вулиця, проспект
 
 
будинок, корпус
 
 
квартира
 
 
населений пункт
 
 
область
 
 
район
 
 
індекс
 
 
 
 
Зміст запиту
 
 
 
 
 
 
 

 
Додаток 4
до Положення про забезпечення доступу до публічної інформації у Любомльському районному суді Волинської області ,
затвердженого наказом голови Любомльського районного  суду Волинської області від  22 липня 2011 року №  35/01-07
 
Форма письмового запиту на інформацію (для фізичних осіб)
 
Любомльський районний суд
Волинської області
вул. Чапаєва, 3 місто Любомль 44300
____________________________,
(прізвище, ім’я, по батькові запитувача інформації)
який(яка) мешкає за адресою:
___________________________
___________________________
тел. _________; е-mail:___________
 
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ
 
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» прошу надати мені наступну інформацію:
 
__________________________________________________________
__________________________________________________________
 
Відповідь на інформаційний запит прошу направити за адресою:
_______________________________________________________
 
Ознайомлений(а) з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації» щодо відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк копій документів обсягом більше 10 сторінок. ___________
                                                                                                      (підпис)         
______________ 20__ року                _________                           ________________
       (дата)                                          (підпис)                              ( ініціали, прізвище)

 

 
Додаток 5
до Положення про забезпечення доступу до публічної інформації у Любомльському районному суді Волинської області ,
затвердженого наказом голови Любомльського районного  суду Волинської області від  22 липня 2011 року №  35/01-07
 
Форма письмового запиту на інформацію (для юридичних осіб)
 
Любомльський районний суд
Волинської області
вул. Чапаєва, 3 місто Любомль 44300
____________________________,
(прізвище, ім’я, по батькові запитувача інформації)
який(яка) мешкає за адресою:
___________________________
___________________________
тел. _________; е-mail:___________
 
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ
 
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» прошу надати таку інформацію:
 
___________________________________________________________
 
 
Вiдповідь на iнформацiйний запит прошу направити за адресою:
_______________________________________________________
Ознайомлен(а) з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації» щодо відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк копій документів обсягом більше 10 сторінок. ________________________
                                                                                                   (підпис представника юридичної особи)               
 
______________ 20__ року                _________                           ________________
 (дата)                                                    (підпис)                               (ініціали, прізвище) 
 

 
Додаток 6
до Положення про забезпечення доступу до публічної інформації у Любомльському районному суді Волинської області ,
затвердженого наказом голови Любомльського районного  суду Волинської області від  22 липня 2011 року №  35/01-07
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ПОРЯДОК
складання та подання запитів на інформацію
 
1. Запит на інформацію подається до Суду фізичною або юридичною особою, об’єднанням громадян без статусу юридичної особи в усній чи письмовій формі під час особистого прийому або шляхом надсилання поштою, електронною поштою, за допомогою телефонного або факсового засобів зв’язку.
2. Запит на інформацію подається у довільній формі.
3. Запит на інформацію повинен містити:
— прізвище, ім’я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу, адресу електронної пошти або номер засобу зв’язку (якщо такий є);
— загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
— підпис і дату (за умови подання письмового запиту).
4. Для подання письмового запиту запитувач може використати форму, яку надає та розміщує на офіційному веб-сайті Суду.
5. Запит на інформацію може бути подано запитувачем особисто до відділу прийому громадян та надання довідкової інформації канцелярії Суду в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку Суду.
6. Під час подання запиту на інформацію запитувач зазначає зручну для нього форму отримання інформації.
7. Якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його оформлює представник відділу прийому громадян та надання довідкової інформації канцелярії Суду із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, контактного телефону в запиті, а копію запиту надає особі, яка його подала.
8. На вимогу запитувача на першому аркуші копії запиту проставляється відбиток штампа із зазначенням найменування розпорядника інформації, дати надходження та вхідного номера запиту. Така копія повертається запитувачу.
 
 
 
 
 
Додаток 7
до Положення про забезпечення доступу до публічної інформації у Любомльському районному суді Волинської області ,
затвердженого наказом голови Любомльського районного  суду Волинської області від  22 липня 2011 року №  35/01-07
 
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення форми електронного запиту на інформацію
 
         Текст електронного запиту має містити одне питання та не перевищувати 1000 знаків. Запит не повинен вміщувати вкладених файлів.
Усі поля в електронній формі запиту підлягають обов’язковому заповненню. Електронний запит із неналежно заповненими або незаповненими полями  Судом не розглядатиметься.
Скарги, порядок розгляду яких регламентується чинним процесуальним законодавством України, а також запити на інформацію, тексти яких містять більше 1000 знаків, копії документів, фотографії та інші вкладення, можуть бути направлені до  Суду засобами поштового зв’язку на адресу вул. Ярослава Мудрого, 3, м.Любомль, 44301.
Відповідь на електронний запит направляється на адресу електронної пошти або поштову адресу, вказану запитувачем, у терміни, встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації».